DATE:
AUTHOR:
C&B Teamet
Generelt Mæglerunivers All categories

NU ER DET HER!! 📣🥁 (trommehvirvel)

DATE:
AUTHOR: C&B Teamet

Version RE 1.4

Vi ved det. Du har ventet længe på det! Måske.

... Men nu er vi klar med "Dublet-sammenlægning" i dit Mæglerunivers

Brug 7 minutter af din tid på at se nedenstående video igennem, hvor vi guider dig trygt igennem håndteringen - vi lover, at tiden er rigtig godt givet ud! 👌🏽

Klik og se videoen: Dubletter, sammenlæg dubletter og undgå at oprette nye 🤝🏽



Her er også en kort opsummering på, hvorfor - og hvordan - du skal komme i gang med sammenlægning af dubletter for privatpersoner:

- Først og fremmest finder du "knappen" på kontaktens profil her:


Der er store fordele for både din kunde og dig som mægler, ved at komme i gang med sammenlægningerne.

Hvis din kunde har flere profiler i Kundeuniverset, vil kunden efter sammenlægningen nu have det hele samlet ét sted!

- Kontaktdata der sammenlægges er; profiloplysninger (som navn, telefon, email, adresse og interne noter). Hvis kunden har benyttet forskellige login-muligheder sammenlægges disse også - klik på nedenstående og læs eventuelt mere om, hvor du ser det i tidligere ReleaseNote her:

"Rul ned til; Se din kundes login og invitationer"

- Kontakter med forskellige cpr-numre eller MitID-login vil ikke blive foreslået som dublet

For dig som mægler, får du nu fremadrettet et meget nemmere overblik over kundens aktiviteter - og der bliver færre "dobbeltkunder" at vælge imellem næste gang. What's not to like

- Deler du kunder med en anden forretning eller i et kædesamarbejde? Så husk kun at sammenlæg kontakter, som rent faktisk er dubletter (Fælles kunder = Fælles ansvar)

- HUSK ☝🏽 Undgå at oprette nye dubletter! Tjek altid op på, om din nye kontakt allerede findes, når du skal til at oprette. Skriv din kontakts navn, nummer eller e-mail og se, om der kommer et match frem. Kommer der match frem, så arbejd videre med den kontakt i stedet for at oprette ny dublet

Powered by LaunchNotes