- DATE:
- AUTHOR:
- C&B Teamet
NU ER DET HER!! 📣🥁 (trommehvirvel)
Version RE 1.4
Vi ved det. Du har ventet længe på det! Måske.
... Men nu er vi klar med "Dublet-sammenlægning" i dit Mæglerunivers 
Brug 7 minutter af din tid på at se nedenstående video igennem, hvor vi guider dig trygt igennem håndteringen - vi lover, at tiden er rigtig godt givet ud! 👌🏽
Klik og se videoen: Dubletter, sammenlæg dubletter og undgå at oprette nye 🤝🏽
Her er også en kort opsummering på, hvorfor - og hvordan - du skal komme i gang med sammenlægning af dubletter for privatpersoner:
- Først og fremmest finder du "knappen" på kontaktens profil her:
Der er store fordele for både din kunde og dig som mægler, ved at komme i gang med sammenlægningerne.
Hvis din kunde har flere profiler i Kundeuniverset, vil kunden efter sammenlægningen nu have det hele samlet ét sted!
- Kontaktdata der sammenlægges er; profiloplysninger (som navn, telefon, email, adresse og interne noter). Hvis kunden har benyttet forskellige login-muligheder sammenlægges disse også - klik på nedenstående og læs eventuelt mere om, hvor du ser det i tidligere ReleaseNote her:
"Rul ned til; Se din kundes login og invitationer"
- Kontakter med forskellige cpr-numre eller MitID-login vil ikke blive foreslået som dublet
For dig som mægler, får du nu fremadrettet et meget nemmere overblik over kundens aktiviteter - og der bliver færre "dobbeltkunder" at vælge imellem næste gang. What's not to like 
- Deler du kunder med en anden forretning eller i et kædesamarbejde? Så husk kun at sammenlæg kontakter, som rent faktisk er dubletter (Fælles kunder = Fælles ansvar)
- HUSK ☝🏽 Undgå at oprette nye dubletter! Tjek altid op på, om din nye kontakt allerede findes, når du skal til at oprette. Skriv din kontakts navn, nummer eller e-mail og se, om der kommer et match frem. Kommer der match frem, så arbejd videre med den kontakt i stedet for at oprette ny dublet