- DATE:
- AUTHOR:
- C&B Teamet
Har du markedets varmeste kunde? 🔥
Version RE 1.4
... Nu har du i hvert fald muligheden for, at finde ud af det ved, at bruge de netop frigivne funktioner i dit Mæglerunivers!
Læs med her og få gode tips til, hvordan du fremadrettet kan arbejde med dine varmeste kunder i markedet.
Derudover har vi også lidt andet i godteposen - læs med længere nede. 👇🏽
Arbejd med dine købsparate kunder
Du har nu mulighed for at tilføje "tags", når du fremadrettet arbejder med dine vigtigste kunder.
De ser sådan her ud på kontaktens profil:
Først og fremmest er det vigtigt at sige, at når du skal til arbejde med "tags", så gælder de kun i din forretning. Dvs. er du en del af en kæde, eller en forretning der deler kundebase - så vil dine "tags" kun fremgå på dine kunder i dit Mæglerunivers.
Du kan se og arbejde med din kundes "tags" enten via din kundes profil, Interesselisten, Opgaver, Kalenderaftaler (under deltagere), visning af ønske fra sag og fra den globale ønskeliste samt den globale liste over kontakter.
Se nedenstående eksempler, hvor du kan finde - og arbejde med dine "tags":
På din kundes "profil", er det muligt at tilføje de "tags", som du gerne vil give kunden.
Nu følger "tagget" din kunde som beskrevet ovenfor, og kan derfor nu også ses på din kontakts dashboard:
... Derudover kan du nu se "tags" på din kontaktliste, og du kan endda lave en filtrering, så du nemt og hurtigt kan få overblikket i dagligdagen
Sidst men ikke mindst, vil du nu kunne se på din sags interesseliste, om dine kunder er købsparate eller ej - og om det er dem du først skal give et kald, når ejendommen fx sættes ned i pris!
👌🏽 NYT filter - filtrer på kontakter og ønsker, som ikke har en ansvarlig
Du kan nu også danne dig et lynhurtigt overblik, ved at benytte den nye filtreringsmulighed; "ingen ansvarlig", når du opretter nyt filter.
Så hvis du fx sidder og fordeler Ønsker ud i din forretning, så får du det nemmeste overblik den vej.
Se her eksempel på, hvor der ikke er lavet filtrering - og hvor det efterfølgende er sat op.
Se din kundes login og invitationer
Du kan nu via kundens profilside se, hvilke login-muligheder din kunde har benyttet. Trykker du dig videre ind på "invitationer", kan du ligeledes få et overblik over, hvilke invitationer der er sendt afsted til din kunde - og om de eventuelt har nogle liggende, som endnu ikke er accepteret.
Det giver dig mulighed for at se, om kunden eventuelt har forsøgt at logge på med flere forskellige login-muligheder, og derfor kan komme "forkert" ind i sit Kundeunivers.