DATE:
AUTHOR:
C&B Teamet
Generelt Mæglerunivers Kommunikation All categories

Fra godt til bedre 🏆 Dine "Anmodninger" er også opdateret!

DATE:
AUTHOR: C&B Teamet

Det er så rart, når vi kan fortælle dig om nye og spændende funktioner eller opdateringer - så her er endnu én!

Anmodninger i dit Mæglerunivers har nemlig også fået en makeover - og forhåbentlig bliver det nu mere intuitivt for dig, når du skal arbejde med anmodningerne i din dagligdag.

Når du modtager en anmodning i dit Mæglerunivers under Kommunikation - fx en Salgsvurdering, som vi her tager udgangspunkt i, så har du nu overblikket over de modtagende oplysninger fra "bestilleren" i venstre side, og i højre side skal du nu fodre din kommende aftale med; Kontakt, Sag og Kalenderaftale.


Første step er at tage stilling til, hvem der er ansvarlig for den modtaget anmodning - så husk lige at vælg ind øverst til højre ved "Sæt ansvarlig". Vælg dig selv eller din kollega på som "ansvarlig" før du går i gang med nedenstående trin:

Herefter starter du blot øverst med "Tilføj kontakt".

Tjek op på om du allerede har kontaktoplysningerne i dit Mæglerunivers. Hvis ja, så vælg den kontakt i listen nedenfor, som du vil arbejde videre med (for at undgå dubletter!) - og ellers tryk "Opret" og berig eventuelt kontakten med ekstra info, som ikke er givet med i anmodningen.


Dernæst er du kommet til at knytte en sag til aftalen. Der trykker du naturligvis på "Tilføj sag".

TIP!! Her vil vi anbefale dig, at du lige klikker hen på "alle", for at tjekke om du - eller din kollega - har været ude på samme ejendom tidligere, solgt den i forretningen eller måske kan du finde nogle guldkorn på nogle af naboejendommene I har solgt eller har til salg. Blot et tip til at arbejde videre med data du allerede har, når du skal til at forberede dig til vurderingen.

I langt de fleste tilfælde vil du gerne oprette en helt ny sag med nyt sagsnummer og friske data.

For at oprette en ny sag, skal du blot trykke på "plusset", og så går sagsoprettelsen automatisk i gang - og tilkobler de data, som du allerede har oplyst ved de tidligere trin.


Sidst men ikke mindst vigtigst - så skal du ha' booket din aftale!

Vi har nu arbejdet med den indkomne kontakts oplysninger, adressen de ønskede at få vurderet - og er vi rigtig heldige, så har de efterladt en besked med et ønsket tidspunkt til, hvornår de ønsker at få besøg af dig (og ellers har du naturligvis allerede kunden i røret, og følger disse trin imens I snakker...).

Men sidste step inden du "udfører" anmodningen oppe i højre hjørne er, at du trykker på "Opret aftale".

Herfra er aftalen automatisk udfyldt med kontakten som deltager - og dig som medarbejder (husk at ændre til din kollega, hvis du opretter en aftale på hans/hendes vegne), du skal blot tilrette til korrekt dato og klokkeslæt.

Taa daaa Og kom så ud og vind den vurdering! 🙌🏽

Powered by LaunchNotes