- DATE:
- AUTHOR:
- C&B Teamet
En masse nyt i dit Mæglerunivers! 👏🏽
Version RE 1.4
Vi ved, at du sidder derude og glæder dig til, at netop denne mail tikker ind - fordi det betyder nemlig = nye lækre funktioner, optimeringer og fejlrettelser i dit Mæglerunivers!
... Fik du set videoen vi delte med dig i sidste RealEquity ReleaseNote? Den med; Tips og råd til "deling af dokumenter".
Hvis ikke, så få den set og bliv endnu bedre til håndteringen end din kollega. 
Læs videre her om alt det nye og spændende! 👇🏽
Færdige features
Nye standardfiltre og optimering af Sagens dokumenter
Vi har optimeret dokumenthåndteringen og layoutet på din Sag i Mægleruniverset.
Det betyder at det er blevet hurtigere at arbejde i, og der er kommet to helt nye standardfiltre; "Delt" og "Offentlig adgang"
Det giver dig et nemt overblik, så du hurtigt kan se hvilke dokumenter du har delt med fx en sælger, køber mv. samt hvilke dokumenter du har delt offentligt. Offentlig adgang er de dokumenter du har tilgængelig på din hjemmeside, eller som kunden fx får adgang til i sit Kundeunivers, hvis de favoritmarkerer ejendommen.
Udenlandske- og manuelt indtastede adresser
Det er nu muligt at indtaste en udenlandsk adresse eller indtaste manuelt, når du fx opretter en Kontakt med adresse udenlandsk eller endnu ikke kendt adresse.
Se afsender på arkiverede SMS'er og e-mail
Du kan nu se, hvem der har sendt SMS eller e-mail afsted til jeres kunder, og du vil også kunne se, hvad indholdet er.
Derudover er overblikket blevet bedre, når du kigger en sags arkiv igennem.
"Send e-mail"-knap i kalenderaftale
Der er nu en "send e-mail" knap, når du åbner din kalenderaftale.
Knappen er ud for "deltagere" og "til orientering", så du kan skrive en mail direkte fra din kalenderaftale.
Feedback til dine kunder
Når du benytter dig af "Feedback"-funktionen til dine kunder, vil der fremadrettet blive sendt en SMS afsted til kunden med besked om, at de kan gå ind i deres Kundeunivers og se din feedback.
På den måde får dine kunde lettere besked omkring aktivitet på sin sag.
Visning af postnummer og by på en anmodning
Vi har sørget for, at du nu kan se både postnummer og by på dine anmodninger. Dette var ikke tilfældet tidligere, men er nu tilrettet for et bedre overblik.
Postnummer og by fremgår naturligvis kun, hvis kunden har angivet det ved fx anmodning om salgsvurdering.
Optimering af "seneste kontakt"
Der er arbejdet med optimeringen, når der skal vælges kontakt ind på fx sag, aftale eller interesseliste mv.
Når du vælger en kontakt via en fremsøgning vil denne samtidig blive registreret i overblikket over "seneste kontakter". Det gør det nemmere at vælge den samme kontakt, når du fx booker en aftale med vedkommende og efterfølgende vil registrerer på en sags interesseliste.
Opret kontakttype fra anmodning
Du kan nu fra din anmodning oprette både privatperson, ansatte i virksomhed eller virksomheder direkte fra din anmodning.
Opfølgningsopgaver skal selv navngives
Når du opretter en opfølgningsopgave, vil opgaven fremadrettet ikke automatisk dannes med overskriften "Opfølgningsopgave". Nu er feltet tomt, og du skal selv navngive opgaven.
Ved at du selv sørger for navngivningen, får du et langt bedre overblik over dine opfølgningsopgaver, da de ikke længere står navngivet ens.
Løste/rettede features
Bekræftelses-sms til deltager ved Åbent Hus
Når man tilføjede sin deltager fra en anmodning til et åbent hus, kunne kalenderindstillingen fejle, og bekræftelses-sms blev ikke afsendt.
Det er nu løst, så din deltager får sms korrekt.